ansvarsFULL kastrull

Måste bara säga att jag de senaste fyra dagarna har visat så himla mycke ansvar att det ansvarslösa jag gjorde förra helgen liksom har sjunkit... bra va ?! ;)

Det började med att i fredags fick jag gå ner till Jonsparken och sparka hem min syster eftersom hon var pruttis. Pluss att hon skulle upp och fixa Isas naglar dagen efter, inge slingrande från detta sa jag! I lördags hade jag somsagt miniroadtrip med Kristin som slutade hemma hos henne för hennes del, tur var väl det ;). Senare hämtade jag en något nyktrare baldrottning i Järvsö. Söndagen fick jag hämta en annan baltös som hade virrat bort sig i natten. I går skjutsade jag fyra förvirrade studenter (varav en min lillasyster).. från Färila till Ljusdal, så dom också kunde ta del av partyt. Undra om det blir någon sömn ikväll då? Jag har väntat på att få sova sen i fredags känns det som.. Men än är studentveckan igång och jag kan itne skylla på att jag börjar jobba tidigt.

Så visst har jag visat mig vara mer ansvarsfull än vad jag var förra helgen på torön? det väger upp rätt bra va :D?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0