Stockholm stad

Sitter nu och tittar på Sing a long med en popcornskål som väntar på att Carro ska komma ut ur dushen. Klockan nio väntar nämligen Hannibal.

I dag har jag först vart ute på upptäcksfärd alldeles själv. Skulle ut till ett ställe som hette Älta där jag skulle köpa en sax. När jag sitter på bussen som skulle släppa av mig där en timme senare så tänkte jag just, vart är jag på väg nu? Tänk om det är värsta skum stället. När jag hoppade av var det en mysig liten by eller vad man ska kalla det, en konsum affär,en grilloch en skola. När jag började traska mot förrådsvägendär frisörgrossisten skulle ligga blev detlite skummare och efter att ha försökt hitta ingången på det där inhängnade området så vände jag och tog ett varv till så jag inte hade missat dörren. Då gick jag i stället till bussen och ja, jag vände tillbaka till Bromma. Fast jag tycker det var en rätt mysig resa, jag fick se ställen som jag aldrig sett i Sthlm förut och många olika människor. Efter många nya intryck kändesdet som andra världskriget i huvudet, men det kunde inte stoppa en tripp till Kista när Carro kom hem från jobbet. Där blev detiaf lite shopping, mat och lite glass. Vi hann iaf kolla igenom sortimenten:).


I morgon blir det stadsmys/shopping med Josefine, det blir bra:). Sedan ska jag testa på sthlms uteliv, det sägs vara lite annorlundare än ljusdal;). I morgon hade jag ju för en gång skull velat gå ut i Ljusdal, men det är nog inte meningen att jag ska det eftersom jag nu för det första är här och för det andra så är mina partypinglor ute på olika äventyr:/.


Nu ska jag grotta ner mig i soffan med lite popcorn:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0