Vad beror sömnpratande på?


Jag pratar i sömnen nästan varje natt nuförtiden.. osammanhängande saker, inatt pratade jag till och med engelska. Sen slåss jag tydligen också, men den har jag hört förr! Sen brukar jag hålla på att rota runt i sängen, tro att jag steker våfflor, städar eller bakar.

Isa gör det hon med ibland, men inte lika ofta.. någon gång så väckte hon mig och sa "Ewe, din klocka ringer!!".. så jag stutsade ju upp i panik som vanligt, men det var helt knäpptyst i hela lägenheten och Isa slumrade vidare.

Vad beror sömnpratande på? eller finns det någon anledning till att man gör det.. iaf i så stor mängd? Jag skulle gärna vilja veta, har det något med drömmarna att göra?


 


Charmerande va ;)?


Kommentarer
Postat av: Carro

Hörrduuu vilken färg ska ja ta på Rapunzel?

2011-03-18 @ 11:40:51
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0