Blown away

 
Några människor kommer in i ditt liv och blåser omkull dig.
Andra lämnar dig när det blåser som värst.
Men några kommer som en lugn sommarvind, smyger sig omkring
dig som en skön filt.
De kan vara borta under långa perioder, men kommer alltid tillbaka...


Själv blåstes jag omkull av bara texten, Tack Carro! <3





Jag tänder ett ljus nu också, lyssnar på bl.a. brothers in arms, heal the world, tears in heaven.. Vi pratar aldrig om det, men idag är ju faktiskt en speciell dag. Så jag sätter mig ner och ägnar fler tankar än vanligt till vår bror, Micke. Han som faktiskt var den som började med att kalla mig trollunge.. sedan dess har troll alltid följt mig på något vis :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0