Tredje gången gillt!

Tillbaka i Trondheim igen, tredje gången gillt kan man ju säga.. får se hur det går denna gång. Efter lite felkörningar och ett snabbt stopp i Åre så kom vi tillslut fram hit igår, till vår nuvarande bostad. Mysig lägenhet, dock lite tom på småsaker och vääldigt kall just nu, men vi jobbar på det. Inatt sov jag med underställ, strumpor och duntofflor och med huvudet under täcket.. ändå låg jag vaken mestadels för jag frös, jag brukar inte frysa!

Jag ska vara mer effektiv här på bloggen nu, mamma och pappa gav mig en kamera i julklapp.. Jag är dålig på att använda den men jag ska se till att göra det! Så jag börjar med lite bilder på lägenheten (igår när vi kom hit). Idag har vi nämligen varit på IKEA och inhandlat lite smått och gott så det känns mer hemtrevligt, även om vi försökt tänka ekonomiskt.. vi lyckades rätt bra! Resultatet och bättre bilder av lägenheten kommer sen.










märk våran otrooligt snygga och förmodligen hemmagjorda gardin..


Nu har ni iaf fått sett lite hur det ser ut här, inte världens bästa bilder men det blir bättre nu när vi inrett lite. Igår konstaterade jag (och Isa) för den delen att jag förmodligen inte tål att dricka redbull i vanliga fall heller, Jag betedde mig mestadels som en eldsprutande drake igår tydligen?! No more redbull!

Mer updatering kommer, ska skriva kontrakt på lägenheten nu innan vi sover, imorgon är det fokus på jobb!
/Puss från Penntrollet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0