Min katt... Bob!

Som de flesta vet så har jag tjatat om en katt sen jag var 15 då vi flyttade till Ljusdal och min dåvarande katt "sprang bort". Men jag har ju glömt att berätta att när jag fyllde år i oktober så fick jag en katt, av Helene, Bob heter han. Jag vart sååå lycklig! Han är vit, har stora fina ögon, en rosa söt nos och inte är han stor heller, som en liten kattunge än, Pluss ett litet halsband med en bjällra på så han itne kan jaga råttor och sånt. Ännu positivare är att man lätt kan bära med honom, allergiker klarar av honom, och någon kattlåda behövs inte då han inte gör de som katter gör på en sån.. OCH man lägger inte så mycket pengar på honom till mat heller, snarare i honom?! Ja, man kan faktiskt tjäna en slant på honom om man är sparsam i andra fall.

Självklart har jag med mig Bob hit, han är vår husgud och sitter och håller koll på lägenheten och oss hela tiden. Låter det inte som ett riktigt bra husdjur?!


Detta är min Bob! ;D

/Penntrollet.. & Bob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0