I left my head and my heart om the dancefloor...



Som jag längtar till vår, sol, värme och ännu mer till sommar! Jag har fortfarande inte ledsnat på förra årets sommarplågor, konstigt? Egentligen inte eftersom den sommaren nog var en av mina toppsommrar! Trots att jag jobbade JÄMT så gjorde jag så mycket tok, så mkt roligt, så mycket hyss, så mkt träning och hade det allmänt bra.. det enda jag inte gjorde var väl att sova som jag skulle. "Sova kan jag göra till hösten", det var min standardreplik och jah, hösten kom.. jag åkte ut och tågluffade och knaprade just då allergitabletter vilket kunde göra en sömnig. Sömnig var bara förnamnet! Jag som brukar ha så svårt att sova somnade överallt.. på tåget, i sängen kl 19 på kvällen, på turistbussen, på bänkar men värst var nog när jag somnade sittandes på ett kallt stengolv lutad mot en stenvägg mitt ute i ingenstans i Frankrike.. hur skönt kan det vara? Då kändes det som världens bästa grej och jag kände mig som någon som har narkolepsi så som jag slocknade överallt, kul tjej!

Men som sagt, sommaren kan beskrivas på många olika sätt och vis och det finns många låtar som jag förknippar med sommaren 2010, många låtar som verkligen talar för min sommar! En utav dom är denna:


http://www.youtube.com/watch?v=rQOmZ3UhEXc


...Jag hatar att det inte går att lägga upp video?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0