Njords vei, Det vi kallar hem



.. Idag har förresten Isa och jag bott/varit här i Trondheim i en månad, tiden går så fort men det gör det när man har roligt.. för det har vi, oftast. Om planerna går som vi tänkt är det alltså bara 5 månader kvar :). Men ni vet hur mina planeringar är så jag lovar inget ;).


Nu ska Tant Evelina.. (Som Linda så fint kallade mig) gå och försöka sova eftersom hon ska kliva upp vid 05:30 imorgon igen. Är ledig på lördag, vill inte! Vad ska jag göra då?!

Jag lovar gott kaffe och MASSOR av bullar som vi fått från Isas jobb till den som hälsar på mig! Hela frysen är full av dom, men Isa och jag äter dom inte så ja. först till kvarn då! Muuums ;)

/Penntrollet

Kommentarer
Postat av: carro

Wiiiie! God jul för smygreklamen!

2011-02-04 @ 11:51:56
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Anette

Vi kommer om några veckor. Spara buuuuullarna : )

2011-02-04 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0