Bittra människa, bort ur min åsyn!!


Jag måste få kräkas ut mig..

Ni vet den där vietnamesen alla varnat mig för på jobbet, jag börjar bli RIKTIGT less på henne nu. Förut har jag ändå kunnat kasta det över axeln och mest skrattat åt det. Skrattat åt att hon är så bitter och inte kan slappna av. Men snart kokar det över om hon inte ger sig snart, det är inte hon som äger stället och hon har definitivt inte mest erfarenhet och definitivt sämst kundbemötande! Jag kallar henne vietnamesen just för att jag vill inte skriva ut hennes namn.. Jag tycker synd om henne egentligen, för att hon kan inte ha ett roligt liv alls som jämt är sådär jävla tjurig! Varför har man kvar en sånn anställd? Som drar ner stämmningen och som tydligen har skrämt bort många anställda därifrån? Borde det inte vara hon som får gå istället?

Bittrare människa får man väl leta efter, lr ja ibland kan hon ju faktiskt vara glad men inte är det ofta! Jag undrar bara, vad gör det om gurkan ligger på fel sida av brödet, eller att det är en ostkiva för mycket? Eller att jag är trevlig mot kunderna och kanske råkar ge dom 2 servetter istället för 1? Eller ger dom lite extra sås? VAD GÖR DET?!

ååååh, nej jorden går under?! Jaa, jag tror det.. på henne verkar det så. Innan jag går hem ifrån jobbet har jag ju fått höra minst 1 grej jag gör fel.. minst. Jag ser på henne hur hon verkligen letar, tittar efter saker hon kan påpeka. Och visst är det bra att hon säger till så jag kan göra rätt, men hon behöver väl inte låta som jag typ satt eld på hela stället eller serverat en kund fryst/rå mat?! Visst att jag säger emot men det har ändå varit på ett snällt sätt, men inte längre.

Nä du lilla tant, med dig springandes i hälarna på en känner man sig ju som världens PMS kossa, då man är glad och trevlig mot kunderna och får detsamma tillbaka. Sen vänder man sig om och där står du och stirrar, då sjunker humöret till botten. Det här är ett krig du har startat så du vet, är du otrevlig mot mig tänker jag inte vara trevlig alls mot dig.. Du har dragit fram bitchen i mig och hon är inte att leka med! För mig är du en surrande irriterande mygga, luft från och med nu!

USH för bittra människor! Försök slappna av och se livet lite från den ljusa sidan.. släpp kontrollen, le lite, allt löser sig tillslut!... Även om det är 1 ostskiva för lite på smörgåsarna idag.

/
The redhead

Kommentarer
Postat av: Anette

HAhahah den var rolig!

2011-02-11 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0