kompromissar

Som kompromiss för min "ung och dum" helg förra helgen så kände jag mig JÄTTE gammal den här helgen. Har varit helt slut hela helgen och jobbat då så klart. Hade nog världens bästa jobbdag igår, så tacksam för de fina människorna på jobbet, de väger upp de andra!

När jag kom hem skulle jag klippa topparna på mig själv, laga god mat och bara rå om mig själv.. vilket jag gjorde. Sen har jag fått nått slags sug efter att ta ett glas vin när jag kommer hem efter jobbet på helgen, varje gång jag försöker så misslyckas jag. När mamma och pappa var här så fick jag väl i mig två klunkar sen var det inge gott. Igår försökte jag igen och drack väl tre-fyra klunkar samtidigt som jag hejjade på Järvsö i körslaget, efter sista klunken slocknade jag på soffan.. Vilket är det skönaste som finns.

Men ni hör ju, jag är faktisk inte ens 22 men hur gammalt låter det inte med.
"Jo men jag tog mig ett glas vin, tittade på körslaget och sen somnade jag"

Och på fredagen då.. slår över på "så ska det låta" och Min favorit Brolle är med, just då ska han presentera och sjunga sin låt "det är hon". Vem skulle inte vilja ha en sån låt skriven till en? Så här satt jag och vart alldeles rörd och tårögd, till brolle?!

Nån måtta får det vara! Men som sagt.. jag tror det var en kompromiss för förra helgen då jag trodde jag var någonstans mellan 16-18 igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0