In Barcelona!

Sedan jag skrev sist har vi hunnit med en dag i Florence, tva dagar i Nice varv en pa stranden. Nu ar vi i Barcelona.. kom igar mitt pa dagen men sprang runt och letade hostel tills fem tiden. Med vaskor pa ca17kg, i25 graders varme, utan mkt somn och mat. vi var heeeelt slut nar vi kom fram. Vi har iaf ett frasht hostel, valdigt fint.. dock far man betala om man ska nvanda koket och itne tvatta pa rummet. Idag tankte vi ta en dag pa stranden om vadret tillater, annars blir det val kika lite affarer. Jag far val kanske guida damerna lite av det jag kommer ihag sen jag var har med JOefine och Lovisa 2009, nar vi halsade pa Lilly.. Jag far flashbacks hela tiden nar jag gar har :).

Jag njuter av att fa se allt under denna resa, av solen och varmen. I florence testade vi aven Italiensk pasta och italienskt vin.. bada var goda faktiskt, inte jatte stor skillnad men pastan smakade anda liite godare! Har i Spanien tankte vi kanske hinna med Paella, Tapas och Sangria.


Har i Barcelona blir vi tills sondag da vi aker vidare mot Paris.

Hoppas allt ar bra med er, kanns konstigt att inte kunna ringa som man vill.. men det gar undan, 3 veckor gar sa fort.. halva tiden ar redan gjord! Nu ska jag ata mig en egengjord frukost och sedan ut i staden!

/Penntrollet in Barcelona

Kommentarer
Postat av: Caroline

ÅÅÅÅÅH SANGRIA!!!

drick för mig åh!

2010-09-10 @ 10:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0