När det äntligen är över

Min rastlöshet förvandlades snabbt till att ha FÖR mycket att göra. I två veckor framöver jobbar jag nu som entreprenör (kan man väl kalla det?) inför trensmässan här i Ljusdal den 23 oktober. Självklart när jag fått hoppa på det så rings det om jobb hit och dit, som vanligt.

Så jag tycker ni ska pallra er till Trendmässan i Ljusdal den 23/10. Biljetterna kostar 150kr för vuxen och 70kr för ungdom (upp till 19 år). Det kommer hållas föredrag med några kända designers och annat. De flesta av ljusdals butiker kommer vara där och ha roliga erbjudanen och säkerligen bjuda på lite smått och gott. I biljetten ingår också lite olika saker som 10% rabatt på mat i ljusdal m.m. Jag tror det kommer bli en rolig dag med mycket folk. Framförallt så händer det något.

Ni kanske undrar då, men du är ju frisör.. vad gör du som entreprenör? Men jag tycker det är roligt att testa på olika saker hela tiden, även om jag verkligen tycker om att vara frisör så finns det så mycket annat att göra också. Så jag såg min chans att testa något helt nytt och samtidigt lära mig mycket utav det, vilket jag är 100% på att jag kommer göra.


Dags att bege sig iväg och se vad denna dag har för nya lärdomar!

/Penntrollet.. Entreprenör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0