Frukost buffé alá Penntrollet


Utgång i lördags.. igen! Men jag gillart, iaf att dansa. Körde lite dance battle och lite affro powerdance här hemma så jag var helt slut innan vi ens kommit ut, men jag orkade med att slå klackarna i taket ändå.


Så där spralligt glad och lycklig så skjutsade min efterlängtade bästaste Josefine Owetz hem mig. Söndag och jag vaknade pigg som en nötkärna, tog en promenad och sen gjorde jag en alldeles egen frukost buffé till Isa och mig. Snällt av mig va? Så himla, himla gott och så mysigt att göra en söndag sådär och sen bara sitta och slöa. Jag gör hellre det än att jag går och köper en fet Pizza, frukost är ju det bästa på hela dagen. Speciellt om de är buffé.. Jag tror jag ska göra det till en liten tradition, söndagsbrunch liksom?! Jätte inne i USA ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Då får du ta o bjuda in mig på en söndagsbrunch ;)

2010-11-03 @ 22:02:23
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0