Ut på jakt

Jag tar på mig löparskorna och springer ut och jagar endorfinerna.. jag ska nog få fatt på dom! Sen bör jag komma på saker att göra, eller saker som MÅSTE göras.. just nu står det still?!

Affropowerdance igår.. det är det roligaste jag vet! Så himla skönt att svettas och släppa loss, det är något jag skulle kunna göra varje dag. Trots att jag inte hållt på så länge så är det ändå det bästa som finns, jag känner mig såå glad efter och längtar tills nästa torsdag då jag får göra det igen.. och när det vart uppehåll i två veckor, då fattades det något för mig.. jag behöver göra detta! :D

Hoppas ni har en fin fredag, solen kikar ju fram litegrann iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0