Torsdag 13 maj

Eftersom du bad om det ;)..

I Söndagskväll frågade Carro mig om jag inte ville följa med på promenad morgonen efter runt 06:30.. Tidigt tänkte jag men okej, jag följer med. Skönt med lite sällskap på promenaden tänkte jag. Så på söndagskvällen ställde jag klockan på 06:00, kunde knappt sova på kvällen och vaknade en kvart innan klockan ringde.. så jag klev upp. Runt 06:15 skickade jag ett sms till min kära syster och frågade om hon var vaken och fick en leveransrapport där det stog "Sms väntar".. SUCK! Så jag försökte ringa men kom bara till röstbrevlåda men eftersom det kan vara så ibland när man ringer till henne så vart jag inte förvånad. Jag tänkte istället: Vi bestämde ju 06:30 vid kyrksjön så hon är väl säkert där tills dess då... så jag åker dit, försöker ringa igen.. röstbrevlåda, igen. Väntar tills ungefär 06:35, sen gick jag... SJÄLV!

Snacka om att känna sig dissad, bortglömd.. fast på något sätt vart jag inte förvånad ;).
Jag tänkte hela vägen runt, de här ska hon få sota för, nu är hon skyldig mej stort.. fast nu kan man väl kanske räkna bort det, en liten del iaf. Efter vad som hände igår (den historien tar jag en annan dag.. måste bearbetas först) och efter att hon ändå ringde massa gånger för att kolla så jag inte gjort något fel eller dumt. Jag vet ju trots allt att skulle det vara något så ställer hon upp:).

Man får helt enkelt vänja sig vid att bli dissad då och då.. när hon glömmer ta sin medicin mot alzheimers medicin



Medicinen har nog inte intagits här ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Äh fyyyy fan va elakT!!



Passa dig du, du ska få igen

2010-05-18 @ 13:01:34
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du vet att ja har rätt fula bilder på dig också

2010-05-18 @ 13:38:46
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mja okej da... för den här gången

2010-05-18 @ 15:02:35
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Caroline

men när du minst aner dä

2010-05-18 @ 15:02:58
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Anette

Hon är sig lik yster syster.

2010-05-20 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0