Slutet för min detox

Idag är min sista dag på min detox! 20 dagar av extremt vattendrickande är nu över. Nu ska väl magen må bra ett tag och även resten av kroppen?

Ska kanske börja fundera över hösten, vad som händer då för min del. Inte för jag inte gör det annars.. typ hela tiden! Men mest känner jag för att se vad som händer, vad som erbjuds och ta det därifrån. Det är klart jag inte tänker sitt och vänta på att något ska komma upp.. klart jag håller ögonen öppna, men jag har min teori nu och så får det bli.

Middag med mamma, pappa och Isa idag.. Fira mamma som fyller år imorgon! Men eftersom Isa åker utomlands i morgon bitti så får vi helt enkelt dra ut på firandet. NEJ, jag är inte avundsjuk på att hon ska utomlands.. inte alls, varför skulle jag vara det? Sol, bad, värme, party, paraplydrinkar och annat.. det vill väl ingen ha?! nejnejnej ;)

Har typ världens tråkigaste blogginlägg just nu känns det som, men jag ska bättra mig!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

tjohooo! nejdå, jag ska inte retas :)

ta vara på lugnet så ses vi om en vecka sis' ;D

2010-05-24 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0