I used to laugh it of..

...
I used to look the other way
I used to save them troubles for another day
I kept my fingers crossed
I used to never take the blame
I'd pull a sunshine story in the pouring rain


Nu snart sitter flickebarnen på tåget ner mot arlanda och imorgon bitti bär det av till Zakynthos, soligt och varmt.. Jävla ungar! Hoppas dom minns något av resan sen när dom kommer hem bara, lite bortkastade pengar annars va tjejer ;)? Ni vet vad jag har sagt till er.. och jag vet att ni lyssnar.. till viss del iaf haha. Jag tror jag ska ha mitt eget zakynthos här hemma under tiden, kommer det vara sol här ens? Nää, jag hinner nog inte med det iaf, många som vill fixa håret nu inför sommaren, så jag får nog vänta med min solsemester jag. Jag önskar er iaf världens bästa resa trots allt. Hoppas ni bara har solsken, att ni lever lyx där nere och kommer hem bruna som pepparkakor allihopa, så balklänningarna blir ännu snyggare på er. :)

I morgon fyller min Mamma år så jag ska kliva upp och vara snäll och baka åt henne, lite iaf.. dusha nu och sova så jag orkar kliva upp :)!

G'natt på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0