Flyttar ut

Trots halvtaskig sömn inatt så var jag uppe i tid.. Jag tänkte att då kanske jag somnar lättare ikväll. Har redan hunnit med en promenad med Isa, frukost och annat trix. Nu väntar jag bara på att fröken ska göra sig klar så jag kan fixa håret på henne, studentfotografering idag förstår ni. Om jag är avis? skojjar du, skulle lätt kunna göra om hela studenttiden.. lr egentligen hela trean, kanske t.o.m hela gymnasiet.. men bara godbitarna då isf ;).

Efter jag fixat till den perfekta frisyren för fotograferingen beger jag mig.. Ska vara hundvakt hos Carro & Jon ett dygn lr så och just nu åker jag gärna hemifrån så fort som möjligt. Ja, det är inte bara en dans på rosor att flytta hem och bo hos mamma och pappa igen.. speciellt inte när man bott själv många gånger nu. Visst är det bra för man är typ aldrig ensam, har jämt folk runt sig vilket jag tycker om till viss del och man slipper ha några större utgifter. Men i vissa fall skulle jag hellre göra det. Så att vara hundvakt blir bra, hoppas Nova sköter sig :).

Hoppas ni har en bra torsdag.. snart helg ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0