stressig utgång

Gårdagens utgång blev SJUKT stressig... klockan 22 åkte jag från jobbet, slängde ihop massa saker i påse/väska och åkte till Carro och Linda, åt snabbt, HeleneBelene kom, drack snabbt, dushade, sminkade m.m. Klockan 23 var jag färdig, bra jobbat va? klockan 24 skulle vi ut... snacka om snabb fylla. Var nog bakis när jag gick hem redan?! Som vanligt gjorde jag något som gjorde denna kväll extra smarrig.. denna gången gjorde jag världens fall! Men någon ska väl göra det också? Gjorde annat tok också men det tas icke upp här.. för farligt!

Världens huvudvärk idag, Lindas drinkar!! jag ska ta mig en dush nu och lite kaffe så jag kanske blir piggare och kan åka iväg och klippa lite. USHA, skönt att jag är ledig idag iaf.

Nu vet ni min Lördag.. Söndagen ´kommer bli hård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0