Helgens bravader

Pratade nyss med lillasyster, nu är hon i Sverige igen och nej hon hade lämnat grekerna kvar där nere, SKÖÖÖÖNT! Nu längtar jag bara tills jag får höra historierna hur det var där nere, alla konstiga, roliga, tråkiga, knäppa saker men det fick vänta tills hon kom hem. Jag fick dock ge en kort uppdatering av vad som hänt här hemma. Jag började lite mjukt med veckans innehåll, berättade sen om fredagen på järnvägs och sist men inte minst lördagen. Dagen då jag släppte allt och bara körde, haha! Jag berättade de roliga kommentarerna, de roliga och konstiga sakerna jag gjorde.. Ja, en del har jag haft ångest för, men de blir lätt så. Jag fick nog inte ens med allt, eller undrar om jag ens vet allt eller om jag ens vill veta? Men dom skrattade så gott och frågade "Varför gör du och carro inte sånna där konstiga/roliga saker när vi är med?".. Så okej, trots att jag fick rätt mycke nog av drickande i helgen så har jag lovat en hejdundrandes kväll innan hon beger sig till Norge.. Hej & hå, bara att börja förbereda mig då! (Carro med för den delen).


You saw me as a friend,
Baby I don't want revenge,
But if you must know the truth,
What you didn't see in me
Well that's what you will never be no, (No, no, no)
When your telling me I always was the one, (One)
I feel desperation.

Because I told you , you would live to regret it,
And now I don't want to make you feel bad,
But when it comes to me just forget it,
I'll be the best you never had,
You put me through so many emotions,
Now baby it's you're turn for that,
Cause in your empty heart
I had left a mark,
The best you never had.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi gör aaaaaldrig dumma saker :D

2010-06-02 @ 15:54:32
URL: http://cajline.blogg.se/
Postat av: Evelina

Aldrig! Skulle aldrig komma på tanken ens, vet inte vart folk fått det ifrån.. För mogen för de vi ;D

2010-06-03 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0