rymma?!

Nä nu vill jag hem till Ljusdal! Speciellt när två personer jag inte sett på snart två år befinner sig där, i en vecka. Jag kommer knappt hinna se dom?! Jag saknar dom såå! Tidigare än idag hade jag mest låtit det vara, inte tänkt så mycket på det men idag när jag fick en kort pratstund med den sötaste ungen jag vet, Felix.. att höra han på samma ställe som Isa och Carro, då insåg jag nog att dom är i Sverige. När Felix sen frågar mig i telefonen: Var är du? Då kunde ja inte hålla tårarna borta längre, känslig som jag är :').

Så nära men ändå så långt bort... får man rymma, stänga av telefonen och vara försvunnen på jobbet? :)



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0