Tonight I'm not taking no calls cause I'll be dancing

.. Där fick jag för jag dansade och hade så sjulkt roligt! För att jag släppte loss och var galen, dansade som om det var det sista jag skulle göra. Jag hade nog inte haft så roligt på dansgolvet på länge, länge.. Då försvann min bebis, min telefon. Jag märker ju nu vad beroende man är av den, man har ju typ ALLT i telefonen. Så nu går jag bara och väntar och väntar på att någon ska ringa och säga "Hej, vi har din telefon här!". Jag skulle typ studsa av lycka! Än har jag hopp att det finns någon så vänlig själ här :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

MMmmmmmm va chokladen va goooo :D

2010-08-16 @ 09:32:03
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0