Have you heard the news today? I'm leaving town..




Jag vet att uppdateringen på sistone varit dålig men det har helt enkelt inte hunnits med!

Idag beger sig Penntrollet och de två blondinerna ut på tågluff i 3 veckor, Resan börjar klockan 19 ikväll. Har fått höra att min garderob kommer vara lensad när jag kommer hem? Att Isa får överta min sovplats hos Carro, att Carro ska underhålla Isa undertiden.. låter bra?

Ska försöka uppdatera så mycket som möjlgt under resan, när jag får tillgång till dator vill säga! Vårt första stopp ä Berlin, där bör mnan väl få tag på ett mysigt internetcafé.

Nu, idag ska det sista ordnas:
Växla pengar
Gå på apoteket
Inhandla det sista på Coop
Fixa adresslista

säkert massa mer..


Dags att sätta fart!

/Pentrollet on the go



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0