Stockhooooolm!

Nu är jag ute på nya äventyr, ett kort äventyr men egentligen alldeles lagom för mig. Jag är i Stockholm för att ta gesällen den 24-25 oktober och tills dess ska jag träna, träna, träna. Varför jag inte gör gesällen i gävle som är närmare är för att jag har en salong här i Stockholm som hjälper mig med det jag tyckt varit svårt, att hitta modeller och sedan ska hon också ha koll på mig undertiden jag tränar så att allt går rätt till, sånna salonger är svåra att hitta men jag har hittat en:).

Så nu ska jag bege mig dit för att planera och prata med Frida som ska hjälpa mig. Sedan ska jag ringa till en annan salong som sökt mig, ett möte kanske? Sen kommer allt det tråkiga, jag måste skriva in mig på arbetsförmedlingen, gå med i a-kassa, fixa med a-kassan från norge, ringa försäkringskassan och skatteverket. Barar massa tråkigt som jag inte fattar ett dugg av, det är faktiskt en del saker som måste fixas både innan man åker till norge och efter, inte mycket men tråkiga saker som då känns som mer än vad det är.

På fredag fyller Carro 25 så jag ska hinna med och köpa hennes present i dag också;). Förhoppningsvis även träffa Josefine, så fort som möjligt iaf! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0