Jag har frihet i blicken, precis som du

Åter i Stockholm, försöker lösa det här nu. Efter lite diskussioner med bland annat Cicki så har jag kommit fram till att låta saker och ting gå som det går, löser det sig inte så är det helt enkelt inte meningen och då kanske jag ska sluta trotsa det. Det var nog det jag behövde höra och det jag ville höra för det känns inte alls jobbigt längre, ingen klump i magen. Det löser sig, på ett eller annat vis så får vi se vart jag hamnar då helt enkelt. :) Promenad med fikapaus i går med Josefine i staden, jätte mysigt och välbehövligt. Vi har mycket att ta igen sen tiden jag var i Norge, även om jag inte var borta så länge så var det för länge när man är van att ses massa gånger och prata i telefonen jämt. Man uppskattar små saker som att bara kunna plocka upp telefonen och ringa vem som helst nu när man är hemma utan att det kostar en förmögenhet.

Även om  jag har många drömmar och många saker jag vill göra så känns det ändå nu som om jag vill hamna på en bra salong, få bra erfarenheter och utvecklas, det är Prio 1. Man blir inte en duktig/proffsig frisör över en natt precis.

Nu ska jag ta och klä upp mig lite och bege mig ut mot bromma, vad som väntar där... den som frågar får svar:)

Kommentarer
Postat av: Christina

Sötnos :)

2009-09-22 @ 11:37:53
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0