flyta med eller sjunka till botten?

Kände att det förra inlägget kanske kan uppfattas lite negativt och just då var jag nog väldigt negativ eftersom beskedet nyss hade nått mig som en smäll i ansiktet. Men nu, nu skrattar jag mest, eller skrattar och skrattar. Men som jag fått höra undrar jag "när ska jag börja få flyt"? Jag kanske har de men jag märker det inte just då och tar inte vara på rätt tillfällen. Världen går inte under och det finns värre saker som kan hända, tar det med en klackspark.

Det känns som att det finns en mening med allt så det finns nog en mening med det här också. Löser det sig så gör jag det bra, löser det sig inte så är det helt enkelt inte meningen att jag ska göra det här och det var då bara meningen att jag skulle inse det. Upp som en sol, ner som en pankaka och upp igen som min bror brukar säga:)

Hemfärd i morgon! Nu ska jag fortsätta kolla på idol och skratta en skvätt.

Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0