Halloweeeeeen

Jag hoppade över utgång och allt som hör därtill i går och det kändes skönt. Det blir fler gånger och det brukar oftast hända ungefär samma saker ute här i Ljusdal;). Inte för att det inte kan vara något positivt men jag kände inte för det i går. Jag brukar jämt ha roligt när jag är ute, vart jag än är men i går kände jag bara, näääää.

Nu är jag nyfärgad, känns väldigt bra! Hela frisyren blir bättre utan utväxt. Detta får jag tacka min lillsyster/"lärling" Izabelle för;). Nu fattas bara en klippning, men det överlåter jag till någon av mina frisörvänner och det brukar bli Josefin som får göra det.

Har arbetsintervju och provjobb i veckan. Jag är faktiskt nervös :S. Fast samma sak gäller här som på gesällen, det enda jag kan göra är mitt bästa! Men jag är nervös för dom inte är med i frisörföretagarna också, det behöver inte vara dåligt men jag har dålig erfarenhet av det.

Hade iaf världens bästa födelsedag och fick väldigt bra presenter som jag är så tacksam för! Bland annat Winnerbäck i December, som jag väntat! Nu letar jag bara efter ett par speciella skor som jag vill ha och jag har sett dom i butik tidigare men nu när jag letar efter dom är dom som bortblåsta?! Så jag letar vidare helt enkelt:)






Kommentarer
Postat av: jyothi

Den är fin, hennes andra låtar tål jag verkligen inte ;p

saknade dig i lördags ute på stadens, frågade owetz var du var. Men jag förstår dig, du måste ju vara helt slut efter gesällen, mycket känslor på en och samma gång :) fika snart ?=)

2009-11-02 @ 14:08:18
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0