Lev livet som om var dag vore den sista

Det gör jag nu, på sätt och vis. Ni kommer i håg att jag sa att sova är överskattat nu, men ja de vore ju bra att sova ut någon gång så man inte på slutet av veckan ligger helt utslagen på först stuttsmattan, sen soffan och i brist på annat tre köksstolar och sedan sängen. Var jag trött, ja lite då kanske:).

Samma gäller den här veckan, kan inte sova på nätterna. Sena nätter, tidiga morgnar. Mycket som flyger genom huvudet just nu, mycket som ska fixas innan avfärd men inget blir av. Jag har nog itne fattat det än pluss att jag är så trött att jag tycker jag är värd en dag på stranden. När jag ändå ska leva livet som om var dag vore den sista borde jag väl ta vara på sol och bad, lr? Nä nu måste jag ta tag i det här så jag slipper ligga och gräma mig på nätterna om vad som måste göras och inte.

Nätterna är för långa och dagarna för korta helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0