Helg, helg, helg

Nu har jag jobbat min första vecka på modell frisör och jag trivs:)! Ledig lördag söndag så då blir det nog utgång i stavanger, sandnes eller bryne. Behöver iaf få komma ut och träffa folk och dansa känner jag. Bor för tillfället i chefens hus, konstigt va? Hon är bortrest och gav då oss nyckeln för det ligger mer centralt och då kan vi ta oss in till stavanger utan bil, sen har hon internet;).

Nu ska jag ta och laga lite mat åt mej och Jenny, är lite försenad med det pga av msn och att man ska hinna prata med alla.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jodå, det är bra. Hur är det shälv? :) Jag jobbar som säljsupport för telenor. Och du som frisör? :)

2009-07-18 @ 10:17:57
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0