Goda människor!

Tack för att ni stöttar, pushar och backar upp mig på det jag gör. Det behövs och jag försöker ta in vartenda stöttande ord och tänker på dem när det blir jobbigt. Ni alla vet vilka ni är, familj och vänner och jag är så glad att jag har er och att ni håller mig uppe när jag håller på att falla.<3

Just nu sitter jag och kikar på lägenheter i stavanger! Kände att Kleppe nog är lite för litet för mig och så kände Jenny(tjejen jag bor med) också. Pluss att ett månadskort med buss inte är farligt dyrt, mkt billigare än att sitta och småputtra med bilen. Pluss att det finns absolut ingenting att göra i Kleppe, det enda som finns är köpcentrumet där vi jobbar och ja, de är väl itne så kul att gå där varje dag. Vill man ut eller nått måste man till stavanger, sandnes eller bryne och alla tre ligger en bit bort så vi kan lika gärna bo i stavanger. Går buss rätt ofta.

Annars jobbar jag på. Trivs jätte bra på salongen och med de som jobbar där. Nu har jag bara beslutsångest över gesäll och sånt, men det ska jag försöka ta och ordna upp så fort chefen är hemma från semester.

Detta var dagens uppdatering, Godnatt!


PS. Måste säga att det borde finnas fler människor som kunden jag hade i fredags. När han hörde att jag var nyinflyttad och inte kände en kotte här gav han mig sitt nummer för att jag och Jenny då skulle kunna höra av oss om vi ville ta en öl eller något, komma ut och skapa kontakter. Jag vart så himla glad och överraskad, att det finns sånna människor! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0