lyckat?!

Ännu en gång har jag lyckats. Kommer hem från en jätte mysig fika med Sara där man fått både höra mycket och pratat ur sig mycket pluss att Pelin kikade förbi en sväng också, Guld värt! Innan jag gick slängde jag snabbt in en tvätt för att kunna ta med mig några av de kläderna hem till Ljusdal i helgen. Dumt gjort! När jag kom hem hittar jag en ganska nyinköpt kofta i tvätten, en som ska tvättas i handtvätt, inte i 40 grader! Gissa hur den såg ut om inte som om en 7 åring skulle ha den. Första tanken var , om jag klämmer på mig den när den är blöt så töjer den sig säkert. Bara det att den var så hård att jag inte ens fick på mig ena armen, kul va?! Där var dom pengarna i sjön liksom, fast nu sitter jag mest och skrattar åt mig själv för egentligen är det ganska kompiskt, bara att första tanken blir att man aldrig lär sig och man blir ganska less på sig själv. Det är bara materiella ting, inget som är lika mycket värt som andra saker egentligen därför kan jag gå och lägga mig nu med ett gott skratt.

Jag lyckas jämt!

Kommentarer
Postat av: D

Nöt =)

2009-01-10 @ 18:31:37
Postat av: olivia

hehhe.. du da tokfia! :) jag ser allt framfor mig!

2009-01-12 @ 00:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0