Dag 2 av 15

En dag närmre målet igen. Fast det har börjat pratats om att jag kanske får ledigt på söndag och möjligen måndag också så jag inte behöver jobba så många dagar i sträck, kan vara skönt:).
Blev ingen träning i dag heller, jag börjar fundera på att köra hemträning i stället eftersom det skjuts fram hela tiden med gymmet. Hem träning har ju fungerat för mig tidigare och promenader, ja det tycker jag om. I dag trotsade jag vädret och gick ut och gick en timme efter jobbet. Även fast snön yrde och man knappt kunde hålla ögonen öppna, det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder. Med lite Duffy i lurarna så gav jag mig i väg iaf. Känns bra att jag gjorde nått i dag iaf men nu är jag rätt sömnig så jag ska nog ta mig en varm dush och kanske krypa ner i sängen. Fast jag börjar ju itne förn elva i morn så jag kan nog kika på tv lr något annat innan;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0