Christina Svedberg

I går efter jobbet begav jag mig till bollnäs för att hälsa på min kära vän Christina som bott där sen november och jag hade ännu inte vart där. ¨Så då passade jag på. Supermysig lägenhet var det och superkul att träffa henne igen, var faktiskt ända sen dex vi sågs sist, innan var man liksom van att ses varje dag i skolan, efter skolan, hela tiden. Har saknat det jätte mycket och henne med! Det var en välbehövlig kväll.

Vi unnade oss lite godis, naturgodis köpte faktist jag;). Sedan vart det massa prat och uppdateringar av hur allt ser ut nu. Det hinner hända en hel del. Det som är så skönt är att även om man itne ses så ofta så känns det ändå när man ses som om det inte var längre än någon dag sen man sågs sist. Efter mkt om och men hamnade vi på tranan också, nyktra och glada. Det var trevligt att se lite annat folk faktiskt, men vissa var ju väldigt speciella. Väldigt trött i dag eftersom det inte blev så mycket sömn. Jobbade 12-16 i dag sen i väg och träna, handla mat, fixa med grerjjer inför veckan och nu sitter jag här. Ska ta mig en dush och krypa till kojs, är sjukt trött! I morgon kommer lillasyster och ska färga håret, skooooj!:D




There's something about you and you don't even know it!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha, undra om det var ironi i det där :p

2009-01-28 @ 17:07:09
Postat av: Elsa

Intresserad av en ny bloggdesign kontakta gärna mig då.

2009-01-30 @ 10:52:52
URL: http://elsasdesign.blogg.se/
Postat av: Christina

Aawww, sötnos! TACK för besöket! Jag hoppas vi ses SNART igen! :) <3<3

2009-01-30 @ 20:11:18
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0