Plötsligt händer det

Så kan man väl säga. Jag sade upp mig i dag, jo det är sant. Nu ska jag lägga ner energi på MINA planer inför sommaren. Inräknat i mina planer i sommar är Josefine och Helene också;). Jag ska iaf få till det bra den här gången. Tills dess blir det att jobba extra och engagera mig i sommaren helt enkelt, kanske tänka på mig själv och hälsan nu när jag får mer tid.

En annan sak som hör bra till "plötsigt händer det". Jag tappade min telefon i toaletten i dag!? Aldrig nånsin har jag ens varit nära att tappa en telefon i vatten, visst har jag vart klantig på andra vis. Alltis i början av tiden då jag har en telefon också. Min första telefon kommer jag i håg att jag tappade på bion och där klämdes den mellan stolarna, den andra drunknade i saft (faktiskt pga mamma), första samsungen funkade bara ett år sen vart den störd. Den fjärde den höll bra länge men med några små skavanker. Den här har jag haft i ja, snart två månader och vad händer inte. Den lyckades glida ur fickan när jag plockade upp en pappersbit från golvet, PANIIIIIIK! Men jag plockade snabbt isär den, la den på elementet, fönade den med hårfönen och den fungerar faktiskt. Det enda är att de är en vattenbubbla på displayen, men allt är annars som vanligt:P. Lyckat va?!

På fredag börjar min fasta igen. Ja, jag ska gå igenom samma sak igen men den här gången ska jag lyckas ta mig igenom undersökningen också, även fast jag gärna hade sluppit. Så i dag och i morgon är det grönsaker och frukt som gäller sedan tre dagars fasta och som om det inte räcker med det så måste man vänja magen efter också så då måste jag gå igenom en såkallad upptrappning, men den upptrappningen vet jag ju sen tidigare att den är så väntad. Första maten man får tugga är helt gudomlig, sjukt va? bara av tre dagar att äta flytande så blir man helt till sig av att få TUGGA maten.

Nu ska här packas väska, mina fastedagar tillbringas hemma i ljusdal, i soffan;)!


Kommentarer
Postat av: josefine

bra jobbat gumman! ring meeeeeeej! puss babe <3

2009-02-11 @ 21:18:23
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0