Baby Goodbye!

Mysig, lugn helg! Jobb lördag och sedan vidare hem för att möta upp Helene, Jossan hemma hos Josse i Hybo för lite melodifestival och prat. Skönt att bara vara en helg och ta det lugnt. Mycket gott bjöds det på hemma hos Josse också. mysig kväll vart det iaf!

I dag: klippt kristin och umgåtts, träffat Mathilda och Malin och sedan bara allmänt slöat. Förutom promenaden då, den får jag inte glömma, den dagliga. Ändå sitter jag här nu med en strejkande mage som hugger, även fast jag promenerat och
gett den bra mat som linfrön, fil, banan och ja bara nyttigt.. iaf i dag. Nä, ush jag tar nog och testar om det fungerar med sömn, om magen blir lite gladare då:).



 Knatte, Fnatte och Tjatte var iaf bäst i går. Själv har jag kommit på en egen version av den här låten;)


Kommentarer
Postat av: josefine

mys i hybo city med de bästa. jag gillar't. hoppas magen mår bättre idag gumman <3

2009-02-23 @ 19:43:42
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0