Avklarat!

Nu är undersökningen gjord, känns jätte skönt. Var väldigt nervös i morse, sov itne så mycket i natt om jag säger så. När sköterskan ropade mitt namn kände jag att aja, bara jag får det här överstökat men fortfarande nervös. Det gick bra, ont gjorde det och obehagligt var det. Inga fel hittade dom inte och det ska jag väl egentligen vara glad för men att genomgå fasta och den här undersökningen utan att hitta något fel kändes lite, provsvaren kan säga något annat. Annars är det bara att fortsätta med andra undersökningar, den värsta är iaf gjord nu.

Fick äta mat för första gången i dag också, eller tugga mat för första gången. Man uppskattar inte det så mycket som man egentligen borde kan jag säga. Det är psykande att se andra människor äta/tugga mat när man inte får själv. Även om det var lätttuggad mat som gällde (barnmat) så var det gudomligt, nu väntar natt smörgås och i morgon får jag faktiskt äta youghurt och banan till frukost:D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0