drømmar!

Jag har drømt minst tre nætter nu, om inte fyra att jag sæger hejdå till alla hemma. Det ær jobbigt att gøra det en gång men att sen drømma det om och om igen ær inte kul. Speciellt eftersom att sæga hejdå ær det værsta som finns enligt mig, det kan vara så mycket.

I natt drømde jag dæremot att jag var på væg hem, att nær jag vaknade så var den hær resan klar och jag skulle vakna hemma, gissa om jag avrt førvånad nær jag vaknade i en sæng som inte var min, inte mina væggar, mitt tak?!

Førutom dessa och lite småsaker så går det bra, ska ta mig ett prat med chefen till veckan, hær verkar de tro att jag ska bli kvar resten av livet nu. man mærker det på småsaker de sæger, och jag ska inte vara kvar hær længre æn en kortare period, så det kænns som jag måste klargøra det før dom.


Nu kommer snart min andra kund før dagen, så dags att førbereda sig!

ha det gott:)!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

hej! nu har jag äntligen skaffat en blogg som jag själv håller tummarna för att jag ska hålla vid liv haha :)

Pewe du ska se att du kommer börja drömma goa drömmar snart, allt bottnar ju i att du inte bearbetat det riktigt därför du drömmer negativa saker har jag hört:)

hoppas du har det bra, jag hejjar på dig!

puss / J

2009-08-04 @ 12:03:14
URL: http://jyothi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0