Sommarens sista smak



I går börjades det, sökandet efter jobb till Norge. Mötte upp med Helen på arbetsförmedlingen för lite letande och lite disskution om vad, hur, var när? Vi hittade några intressanta. Sedan vart det lite fika och prat på Finess, en glass för att avsluta sommaren, lite sent kanske men bättre sent än aldrig;).
har vart och sökt lite jobb i sthlm under den senaste veckan/veckorna, hunnit provjobba har jag också. I dag vart jag erbjuden ett till jobb fast då i Gävle och pratade även med en annan salong i Sthlm, tyvärr vill de antingen ha elever eller färdiga gesällfrisörer och eftersom det är så kort tid till gesällen så tyckte både han och jag att det var bättre om jag återkom, det kändes rätt så nu:). Men jag har andra planer på gång också fast viktigast känns på nått vis att få klart norge för jag vill verkligen, verkligen åka för när jag gjort det kan jag lägga all min energi på gesällen igen:D!
   Just nu vill jag bara börja träna, känner mej så jäkla slö, pluss att det blivit lite för mycket i sommar och hösten som vart, guuuud vilken ångest jag får:/. Jag vet också att mina magproblem faktiskt blir lite bättre om jag håller hälsan i gång och formar om kroppen med mer muskler i stället, Då menar inte jag muskelberg för er som tror det. Man kan faktiskt ha muskler utan att de är stora som hus ;). Nä hälsosam är ordet för kroppens bästa!


Nä, nu ska jag krypa ner i soffan och kika på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0