Honey, I'm home!


Nu är jag hemma igen efter 5 dagara i Spanien, känns skönt men visst hade man inte tackat nej till Solen i några dagar till inte :).

Spanienresan har vart lite hemligstämplad för att Carro skulle få sin resa i födelsedagspresent så hon hade ingen aning om att hon skulle åka förns kvällen innan. De var alltså mina kusiner m. familj som skulle åka:). Den första överraskningen fick då Carro på Onsdagkväll, att hon skulle åka hem och packa för att åka till spanien på torsdag eftermiddag:). Den andra överraskningen som vart för både Carro och kusinerna var att Isa och jag skulle med. När alla står inne på flygplatsen och väntar så kommer Isa och jag intraskande, gissa om de vart förvånade? Lite tårar vart det också, kul att se dem så glada:)

De dagarna vi var där har vart jätte sköna. Lite molnigt på förmiddagarna men på eftermiddagen så sken solen så badat har vi gjort, både i havet och i pool:). skönt att komma i väg någonstans också, även fast jag verkligen hatar att flyga. Resan ner fick jag typ panik på och så har det aldrig vart förr men även fast jag hade tagit sömntablett nu så vart jag helt knasig, men det gick över efter en tuplur på planet:). Hemresan var desto bättre men då hade jag både druckit lite vin för att lugna mig och sedan när det gick ur kroppen tog jag en sömntablett.. när då planet vart försenat ca 4 timmar så var jag ganska borta, men jag måsta ju hålla mig vaken för att kunna sova på flyget. Så med rödsprängda, hängande ögon försökte jag hålla mig vaken, försökte prata även om munnen inte ville följa med men tack vare detta så gick flygresan hem hur bra som helst, var bara skönt att få åka hem:) Men nu är jag rätt sltien och rokar inte sitta här och berätta om veckan utan nu ska jag sova och i morgon ska jag börja ta tag i saker igen:)

G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0