Hold on, hold on, be strong



Visst kan det kännas, det kan hugga till lite och man kan börja fundera. Själv känner jag så här, ingen i de att grubbla i det. Det var inte meningen och egentligen så ville jag inte heller det är nog mest andra funderingar jag har. Fast jag har slutat att grubbla i dom också, man gräver bara ner sig själv. Så i stället för att gräva ner mig klättrar jag uppåt i stället, nya äventyr, nya tag. Söker jobb lite överallt i Sverige men faktiskt också på andra ställen, jag vill göra nått nu. Det börjar bli tråkigt att inte ha någon rutin, att när alla sitter och säger "blää, i morn ska jag jobba/till skolan" så kan jag bara rycka på axlarna för jag ska inte det. Vissa skulle säkert tycka att det är skönt, men det gör inte jag för man får så mycket mindre saker gjorda än vad man skulle få annars. Jag segar liksom ner massa saker i stället för att ta tag i det andra under tiden.  Nu vill jag bli en arbetande kvinna, inte bara gå och vänta tills det bär av till Norge:)


Förövrigt hade jag en super helg. I fredags vart det spontanutgång med Carro, Malin och Karin vilket vart mkt lyckat, även om jag hade mina tvivel;). Lördagen var det bara att stiga upp för klockan halv åtta kom Josefin Eklund för att hämta upp mig. I Bollnäs hämtade vi upp resten av tjejerna Olivia, Lina och Christina. Vi skulle åka på en utflykt till Falun, lager 157;D! Dagen vart helt kalrt lyckad, även om jag inte hittade jätte mycket saker så var det ändå på tiden att vi umgicks för man har ju liksom saknat dom små liven:). På kvällen väntade utgång med ett annat gäng flickor, tyvärr blev det inte som planerat och jag fick möta upp dessa på Stadt i stället. Efter krogen var jag lagomt trött och kände att jag hade velat sova för några timmar sen, men hamnade på efterfest och var inte hemma förn vid 4 tiden någon gång. Gårdagen spenderades mest till att titta på Sex and the city och halvsova hela dagen, ändå somnade jag vid tio tiden och sov oavkortat till halv nio på morgonen. I vanliga fall brukar jag vakna när resten av familjen kliver upp för jobbet;P. Jag var rätt trött alltså;P


Nu vankas mat, mumma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0