I'm gonna miss you like a child misses their blanket



Gårdagen eller kvällen/natten spenderades i Bollnäs. Förfest innan de andra skulle dra sig ner mot tranan för utgång, inte jag dock.. kände i9nte direkt för det och eftersom jag ville vara nykter kändes det inte mer lockande. Men det var kul att bara vara med på förfesten, mysigt liksom:). Sa även hejdå till Olivia som åker till Thailand om en vecka, hur länge hon blir där är obestämt. Som sagt hatar jag att säga hejdå, det finns inget värre tror jag.. Hejdå kan man säga vid så många olika tillfällen och vid bland annat sånna här tillfällen är det jobbigt. Även om vi inte ses så mycket nu när vi itne går i skolan med varandra så finns alltid möjligheten att sätta sig på bussen för att ses, blir lite svårare att bara sätta sig på flyget för att t.ex ta en fika lr så. Jag kommer sakna henne så, vi har ändå delat så mycket, vi tjejer som alltid umgicks i gävle! Vi var som en familj, en bra familj där man alltid hade kul, där alla alltid ställde upp, v kompleterade varandra så himla bra och gör det än så alrt:). Fast jag hoppas hon får det super bra där, avundsjuk är jag faktiskt, lite eller ganska mycket.


Första dagen gjord på dessa 3-5 "hemska" dagar. Ska in på sjukhuset igen på onsdag och för tillfället äter jag efter ett enligt mig väldigt strikt schema, fasta kan man också kalla det. Bara flytande mat. Men första dagen gick faktiskt förvånansvärt bra, även om jag gått och vart hungrig från och till så trodde jag det skulle vara värre. Jag ville itne kliva upp ur sängen i morse för jag ville inte börja med de här. Det enda är att jag är trött och lite hungrig då och väldigt sugen på att bara tugga på något, inte direkt på mat så där men på att ha något att tugga på i munnen, inte flytande. Får se hur de återstående dagarna går, jag hoppas på så bra som i dag:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0