Is that alright with you?


Damien Rice-9 crimes (mkt, mkt bra låt)

Uppdatering av norge:
Jag tackade nej till det jobbet jag blev erbjuden nu i Norge, det på kundtjänst på telenor mobil. Mest för att det var så himla kort varsel så jag skule itne ens kunna kolla upp vart jag skulle eller hur jag skulle ta mig dit. Annars gjorde det inte mig något att det var ett litet ställe eller så, bara lättare att inte slösa på pengarna då. Men nu har jag som sagt tackat nej och väntar på nästa tåg. Men kommer det inget nästa tåg så har jag ju som sagt redan fått jobb i Järvsöbacken och jag tror inte det är helt fel för mig eftersom jag ska stå i barnliften. Jag har blivit erbjuden en del frisörjobb också men det ena behövde jag ha tillgång till egen bil om jag skulle få och det känns lite så där eftersom jag åker till norge för att tjäna i hop pengar så vill jag inte slösa bort dom på en bil och bensin, en annan salong fick jag jobbet på om jag tog med mig någon utav mina frisörvänner. Det skulle ju vara enkelt om det inte var så att en av oss måsta ha gesällen och den har inte jag och dom som har gesällen som jag känner, dom tror jag trivs där dom är, det skulle jag gjort. Fast jag har ju länge och vill fortfarande åka till Norge, men det är alltid bra att ha en backup och det har jag. Fast jag vet att Norge kommer bli av, kanske bara inte i år som jag ville förut:).

Jag letar vidare samtidigt som jag letar någon salong någon annan stans än Ljusdal, någon riktigt bra salong. Fast första stopp är då gesällen men har jag tur kan jag hitta en bra salong där de hjälper mig till gesällen då, två flugor i en smäll och mycket bättre än så kan det inte bli. För jag måste erkänna, jag saknar att stå på en salong och klippa, färga och allt annat man gör, det kliar lite i fingrarna:).

Nu ska jag och min sjuka syster bege oss upp mot sjukhuset. Jag ska se om dom kan komma med nytt om vad problemet med min mage är eller om jag måste göra fler tester, vilket jag säkerligen måste:/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0