I'm Back, back on track

Nu sitter jag här i mitt nya boende i Gävle, i morgon och fram till fredag väntas jobb på salong flanör. Ja, jag märkte för varje gång jag åkte till gävle eller bara förbi att jag saknade ju stället mer och mer. Fast egentligen är det nog personerna här jag saknar, mina klasskompisar m.fl. När jag då för andra gången vart erbjuden att jobba på salong flanör och fick ett toppen erbjudande till boende så kunde jag inte längre hålla mig härifrån så nu är jag här igen, Fast denna gång i en mycket större, mycket centralare och myckeet billigare lägenhet. Jag menar den hyran vi får betala för att bo mitt i stan, 3 rum och kök, möblerad, el och internet ingår+balkong, tvättmaskin och diskmaskin. Går inte att få bättrer läge, bor inte ens fem minuter från jobbet som då ligger i flanör, vid Gina tricot och det här, har väl fem minuter till stationen härifrån också om jag ska åka hem. Hyran på denna är guld, lika mycket som jag betalade för min lilla etta på söder, då utan internet inräknat. Visst var den mysig på nått vis, gillade den men mkt, mkt för liten, speciellt när vi bodde två stycken där ett tag;).

Ni som vet undrar kanske, järvsöbacken då hur blir det med det? Jo jag kommer jobba där, inte heltid bara men så mkt som jag kan iaf och det är jag också väldigt, väldigt glad för. Mina kliande frisörfingrar får börja jobba igen och få lite erfarenhet med sig, kanske också ett gesällbrev:).

Jag ville bara updatera läget för de jag inte hunnit berätta nyheten för.
jag är tillbaka i Gävle och jag gillar det:)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du hjärtat? jag älskar att du bor här me mig ieg :) överlycklig :)

2008-11-25 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0