Studentkryssning !


I morron bär det av, finally! Jag är såååå taggad, vill bara att det ska bli i morn eftermiddag då man är framme på båten och får äta buffé och ha hur kul som helst.


I dag har jag hunnit med mycket egentligen, jag började dagen med att kliva upp för att gå i väg på ett intesiv, träningspass men kom inte så långt förn jag kom på att jag hade tvättid om några minuter och jag kunde bara inte missa den eftersom en stor del av min garderob behövde tvättas. Så jag vände och gick hem och började sortera tvätten. Under tiden jag tvättade hann jag både med att storstäda heela lägenheten och ett träningspass, inte intensiv dock. Iofs så var det ett träningspass att bara springa upp för alla dessa trappor och ner till tvättstugan typ massa gånger, men det räknas bara som lite extra. Så fort alla kläder var rena gav jag mig av ut på en låååång promenad runt omrking här i gävle. Hur skönt som helst, solen sken, bra musk spelades i mp3:n, proppat med folk i boulongen som njöt av det fina vädret, muuuusigt. Sedan kom jag hem till en städad och fin lägenhet, åt en mumsig tonfisksallad och körde lite träningsövningar igen, hårträning den här veckan som min bror sa. Nu är jag aldeles nyligen hemkommer från boulongen igen. Har suttit och myst med Carro och Linda, spelat kort, pratat strunt och tuggat på nån godisbit då och då. Eftersom det är cruising här i gävle nu så var vi ju inte ensamma där, ändå försökte vi att sätta oss en bit bort men de fulla småungarna, fyllgubbarna och polisen lyckades ändå hitta oss. Polisen ja, dom vart väääldigt förvånade att vi, tre tjejer i artonårsåldern satt i boulongen och "bara" spelade kort och åt godis. Man kände sig lite duktig när man svarade dem att "vi sitter bara här och äter godis, vi dricker inte någonting alls", samtidigt som det sprang massa fulla minderåriga runt i parken.

image1
Carro&Linda
(Bilden är från ett annat tillfälle)


Nu ska jag sova, så att det blir i morgon någon gång och så att man får åka i väg på den där efter längtade studentkryssningen!

Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Hoppas du har den trevligaste stunden och den vackra vyn över skärgården i ögonvrån vännen :)
Det är tur att det finns studentkryssningar det betyder att det man gjort i tre år får man lite betalt för! :)

2008-05-11 @ 13:13:48
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se
Postat av: Jyothi

Hoppas du har den trevligaste stunden och den vackra vyn över skärgården i ögonvrån vännen :)
Det är tur att det finns studentkryssningar det betyder att det man gjort i tre år får man lite betalt för! :)

2008-05-11 @ 13:13:57
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0