konstigt väder....

Först började det mes snö när man vaknade upp hemma i Ljusdal på fredagmorgon, hur sjukt är inte det då? Sen när jag åkte ner till gävle på lördagen så öste regnet ner och man kunde knappt gå utanför dörren. I morse var det strålande sol, en timme senare var det spöregn och så har det hållt på hela dagen. Man bara hoppas inför balen och studentveckan nu att vädret blir bättre.

Mycket i skolan nu inför slutet, men det har jag mig själv att skylla eftersom jag skjuter upp allt hela tiden så nu blir det hårdjobb i veckan. Prov i kultur och stilhistoria i morgon HELA dagen, Prov i LABC på onsdag och respons på emotionella talet på torsdag, det som jag inte ens börjat med eftersom jag inte har en aning om hur eller vad jag ska skriva om. Under den här veckan ska också alla dokumentationer inom design och styling kursen lämnas in, där ligger jag lååååååångt efter, jag har som sagt skjutit upp allt. Så gissa vad jag kommer ägna denna vecka till? hmmmn, plugga kanske! Jag får tänka så att det är inte långt kvar nu, det är nu jag ska lägga in ett kol, den sista växeln you name it... varför gör man inte det då? För att man tänker, aja det är snart över, jag kan inte göra så mycket åt betyg och allt som hänt under detta år, även fast jag kan på sätt och vis.


Så i stället för att sitta här nu ska jag ta mina nerskrivna anteckningar om 20-80 talet och läsa på tills morgondagen och det kommer jag också spendera resten av kvällen till, fast med sällskap av Josefin, Lina och Christina. Hoppas ni har en roligare kväll än mig framför er, tur är det väl att jag har sällskap som man inte brukar ha tråkigt med!

Kommentarer
Postat av: Sabina

aa, vädret är jättemysko =0
men du har en himla söt blogg iallafall =)

2008-05-19 @ 18:29:45
URL: http://www.sabbonina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0