We're playing with fire


Brolle är någon som spelas ofta för mig nu, han är faktiskt riktigt, riktigt bra. Hans nya låt "Det är hon" är snart sönderlyssnad;P men den är ju såå bra! Mysig, sommrig på nått vis. Tillsammans med Lars Winnerbäck, Jason Mraz, Lifehouse och annat smått och gott så blir det jätte bra.

Så vart det utgång i går då i Ljusdal, billigt inträde och trevligt sällskap så var det klappat och klart. VArt bjuden på grillat hos Lovisa efter att ha vart och firat min systers barn. Hos Lovisa var även Josefine, Lilly och Helene s de var alltså vi som gick ut och gjorde krogen osäker, sedan kom Mathilda och gjorde oss sällskap :). Inte så mkt folk som jag trodde de skulle vara faktiskt, men vi hade ju kul iaf vi. Efter stadt så vart det hundra års väntande på att Kristin och Frida skulle få tag på sina kebab, kändes som man stog i den där kön hur länge som helst och ändå stog inte jag där hela tiden. Sedan åkte vi vidare hem till Frida för efterfest och faktiskt så kände jag mig rätt sliten redan innan jag gick ut. Så när krogen stängde var jag trött, men vart ändå hos Frida till runt klockan 5:00 snåret någon gång och när jag kom hem då var sängen väldigt, väldigt lockande och där slocknade jag på en gång. sååå skönt! Hade tänkt mig att jag för en gång skull skulle sova länge i dag, sova ut! Men så blev det inte. Runt klockan 9 vaknade jag, klarvaken, rastlös som jag alltid blir så där dagen efter. En låååång promenad med mamma vart det då, sedan har jag nyss vart och tränat med Linda och nu väntar en lite kortare promenad med Kristin. Prata lite om gårddagen och annat skoj:).

I morgon tänkte jag börja dagen på mitt "nya" liv. Sprit blir det itne på ett tag nu, känns det som iaf, kroppen är rätt sliten och det är liksom itne lika roligt för tillfället. Nu blir det motionera och äta sunt som gäller, hårt i 2 veckor framöver sedan får jag se vad som väntar. Linda som hjälpt mig lite med detta så får se vad de blir efter den här "kuren". Skönt ska det bli iaf :)!

Kommentarer
Postat av: josefine

ja igår var verkligen helskoj. alltså seriöst, kollade på fotona vi knäppte idag. hahahahahahah säger jag bara. våra poser utanför huset innan vi begav oss till staden femton minuter bort, de är klockrena! halvvingliga och ögon som är allt ännat än klara och tafatta poser på ett och armarna i skyn. underbart! kommer på fejan inom kort :)



tack för din fina kommentar vännen. den tiden som var då var verkligen fin! men det är fint nu också. men vi förstår vad vi menar :)

2008-06-29 @ 21:42:40
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0