Söderheimska gården



Nu är jag nästan precis hemkommen från först en helt underbar trerätters middag med den helt underbara klassen. Sedan vart det att sitta och hänga ltie på interpool, inte alla då men Elin, Carro och Linda skulle ju ut så jag och Lisa var dutkiga nyktra och umgicks bara:). I går var det då studenten i Ljusdal, helst sjukt. Jag fattar inte, vi är inte så små som vi tror länge lr? Men jag börjar iaf inse nu att det snart är över genom att jag fick se er alla i Ljusdal stå på trappan och skrika. I går avnjöts också väldigt god mat hos mathilda med lite fika efteråt, sedan bar det av vidare mot Josefine i Järvsö för lite tipsrunda och sedan lite mer fika, mätt blev jag iaf. Vid nio tiden gick skjutsen mot ljusdal, meningen var att vi skulle gå till jonsparken men efter att ha hört historier om att polisen inte var villig att man skulle få dricka i parken och gärna tog det så letade vi upp ett nytt ställe. Taket på judohallen, vi hade bar uppsikt och mkt trevligt också. Jag, Josefine, Lilly och Helene var det som satt och mös på taket. Vi gick sedan vidare på stadt där det var eller blev mkt folk. jag hade iaf sjukt kul även om jag inte var mig själv. Jag vart bjuden på en drink med redbull i och efter den så vart jag lite aggresiv. Alltså var jag itne mig själv, jag brukar jämt vara så glad när jag druckit. Som min vän Josefin Eklund brukar säga så brukar jag skita i allt och alla och jag er ut att aldrig mått bättre, när man ser mig ser man mest tänder. Konstigt att jag i går då var lite åt andra hållet. Men jag hade ju kul iaf, väldigt skoj. Tack alla ni som gjorde min kväll så lyckad iaf och ett STORT grattis till er alla studenter. Nu ni, nu har JAG och min klass bara festen kvar;)

Jag hade ångest när jag vaknade och ville mest ligga under täcket, men efter att ha ventilerat kvällen med Elin här nere i mitt kära Gävle så kände jag att det är då fan inte jag som ska ha ångest, jag ska stå för det jag sagt och gjort, så nu gör jag det. Står för det! Det är tur jag har vänner som kan få mej att fatta i bland att det inte alltid är jag som gör fel utan jag kan även ha blivit behandlad på fel sätt, jag tar lätt åt mig skulden för saker om jag säger så. Det måste jag försöka sluta med, iaf att ta åt mig skulden för fel saker.


Nä nu ska jag försöka sova en sväng, är rätt sliten efter den här veckan och nästa vecka, då kommer jag vara totalt död på söndag, men det är det lätt värt det ;)



But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.

How 'bout a round of applause?
Standin' ovation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0