Det luktar gammal näver och använd kvinna ?


Det var nog den roligaste repliken jag hört på länge, den hörde jag i går när en kille skulle få smaka på josefines väldigt, väldigt fina vin haha. Jag vet inte riktigt hur det luktar då men tydligen luktade hennes vin så.  I går åkte jag hem för att hämta massa saker till gävle inför studentveckan och tänkte mig en lite lugn kväll, kika in på krogen men fortfarande vara lugn. Min torsdagskväll spårade ju lite så därför ville jag gärna gottgöra detta genom att vara lite lugnare. Det var jag också, kände mig lagomt lullig, tittade på alla som var jätte fulla på stadt. Men eftersom mina vänner nuförtiden vet att när Ewe dricker redbull drinkar då kan vad som helst hända, ja då tyckte de så klart att jag skulle dricka en sådan. Jag tackade nej till en början men efter ett tag tänkte jag att äsh, det kanske var en engångsföreteelse sist. Men nu har jag det bevisat. Evelina Andersson ska INTE dricka redbull drinkar, då blir hon inte snäll och kan häva ur sig det mesta, ltie smått och gott. Så ni vet nudå, bjud mig inte på sådant! Om ni itne hört om min lite galna torsdagskväll så kan jag ju säga att jag även då drack redbull drink och då var jag inte nådig. spydig, arg, men samtidigt hade jag sjukt kul.. konstigt va. Morgonen efter var itne lika rolig då jag vaknade upp till ett rum som såg ut som ett bombnedslag, hur hade det blivit så. Jo jag hittade inte min telefonladdare och eftersom jag redan var arg så blev jag argare, för att den där jäkla laddaren var borta.


Gårdagen då. Den spenderades med Josefine, Helene och Mathilda till en början. Sedan åkte vi vidare mot hybo på lite förfestande där innan vi intog dansgovlet på stadt. Även fast vi kom dit vid närmare tolvtiden så var det inte så mkt folk, men det spelade ju ingen roll för vi hade ju kul iaf och det droppade in folk eftersom ändå, det var ju trots allt gratis inträde. Efter stadt var jag igång igen, den där jäkla redbull drinken alltså. Mathilda och jag åkte vidare mot Järvsö på efterfest hos Frasse, mkt rolig prick det:). Där slog redbullen till, spydigheten kom tillbaka och jag var itne lika glad längre. Men nu har jag lärt mig av mina misstag, hoppas jag iaf.

Nä nu ska jag gå ut och lägga mig och ta en tupplur på stuttsmattan, man måste ju njuta av vädret så länge det varar. 

Sedan blir det packa väskan med vattenpistoler, champagne, karkläder, studentkläedr och ltie annat smått och gott. I morgon väntar början på studentveckan. Den börjar med brännbollsturnering där man då ska klä ut sig, vi i klassen ska då vara karlar. Sedan blir det efterfest på Goya på kvällen. På tisdagen går vi nog alla med solglasögonen på till skolan i mysbyxor och en stoooor vattenflaska för att packa ut våra skåp och titta på bilder från dessa tre år, och då kommer väl den där floden av tårar att komma igen. Sedan byter vi om till våra krigarkläder och beger oss mot torget för att skjuta sönder våra fiender, haha lr jah med vatten då. Då är det stora vattenkriget i gång, den som iten vill bli blöt lär hålla sig borta från torget på tisdagen alltså. Även denna kväll har en efterfest fast på hangloose, undrar om vi orkar med den, det gör vi säkert:). På onsdagen ses vi hemma hos Lisa för att mysa och grilla, sedan slänger vi oss i poolen! På torsdagen blir det vila skulle jag tro, vi har ju en hård dag framför oss. Men som avslutning på allt detta blir det middag hos Ewa Marja, världens bsta frisörlärare, hon är min idol! Fredag sen, då är det dagen D. Champagnefrukost i boulongern klockan 07:00, det ni. Fotografering med kalssen klockan 08:00. Åter till skolan för lite frukost, pratande, gråtande, nere på frisör. Då ska vi alla säga hejdå en sista gång. Sedan blir det prat i Aulan, lunch i matan (sista måltiden) sedan bär det av, ut på trappan för att sjunga ut vår lycka. Sist blir det tågande genom staden och käka lite med familjen. På kvällen blir det flakåkning för hela slanten och utgång skulle jag tro. Lördagmorgon bär jag mig av mot Ljusdal för att fira min student med familj, släkt och vänner, då är nämligen min studentmottagning. Jag har sen hört att det pratas om utgång på kvällen då, genom att det tydligen är cruising samma dag också. Som ni hör har jag en rätt tuff vecka framnför mig. Men det är det värt, fast man lär nog få gå och rensa levern efter denna vecka haha.


Nä nu ska jag soooooola, hare bra för de har jag!

Kommentarer
Postat av: josefine

tattarvin är det som gäller! :) lätt skönaste citatet, som vi nog kommer köra på ett tag. haha. underbaaaaart.



ha världens bästa vecka nu vännen. så röjer vi i helgen! fyfan vad vi är bra!

2008-06-08 @ 20:36:09
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0