beslutsångest.....


Ja de tlever jag med för det mesta, inte alls skoj. Just nu har jag "typ" bestämt mig för att inte jobba i gävle i sommar för att jag ska satsa på körkortet. Tråkigt på ett vis för då tänker säkert ni där nere i gävle att jag itne kommer komma ner, men det tänker jag, jag är bara lite friare då. Jag kan åka när jag vill, ni jobbar ju de flesta ändå på dagarna så då kan vi iaf inte ses, men sen kan jag vara där. Just därför vill jag ju på ett vis åka dit i helgen, men kan inte:(. Jag saknar er tjejor, nu börjar verkligheten komma i kapp mig i alla fall, jag har faktiskt börjat förstå nu att det är slut. Det är därför jag vill ta varenda tillfälle i akt att träffa er för er vill jag inte mista och det kommer jag itne göra heller, jag tänker iaf inte släppa taget! Det som är bra med att jag inte kommer jobba i gävle i sommar är då att jag 1. kan satsa på körkortet, 2. kan göra allt det jag vill göra utan att behöva ta ledigt, 3. vara ledig och fri i en månad innan jag börjar som trainee förhoppningsvis. Det är ju lite tråkigt att jag då inte får i hop några pengar, men det ska jag försöka lösa på något vis:). Men, det är inte riktigt klart detta beslut, som jag sa.. Jag har beslutsångest!

Nää nu sitter jag bara här och grubblar om jag gör rätt val eller inte så det är nog bäst att slänga huvudet på kudden.
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0