I'm Walking on sunshine

Just nu känns allt super, därav rubriken!

Söndag.. IGEN. För mig är det inte så stor skillnad på dagarna nu förtiden eftersom jag bara vart ledig, hållt på med körkortet och enbart tagit det lugnt. VAr för den delen i väg på halkbana i Torsdags och det var faktiskt så kul som alla säger, ville nästan inte åka därifrån:). Dagen innan spenderades i Gävle med Christina men också med några andra töser. Medans Christina var och tatuerade sig så gick jag och myste på coffehouse med Carro, Elin och Linnéa.. det var ju faktiskt ett tag sen jag såg dom, självklart hade jag saknat dom sjuuk! Träffade även Linda senare också:). Det kändes fel att vara i lägenheten nu, den var alldeles blek, det kändes tomt och dött. Dert är bara för att det liksom är över nu, Lina, Christina och Olivia är inte längre några gävlebor, de bor hemma i Alfta och Edsbyn nu. Jag har liksom ingen att springa över till och snacka skit med längre, därför känns det bara jobbigt att vara där, även om jag vill träffa alla andra. Till och med Josefin har flyttat från det huset:/. Jag kommer i håg natten på studenten när vi alla splittrades och skulle bege oss hemmåt och Josefin frågade om jag ville sova hos henne, jag vart så himla glad, för en sån liten sak. JAg vägrade sova själv den kvällen, den kvällen som gjorde att man nästa dag skulle vakna upp och allt skulle vara förändrat. Glad är jag att jag sov där, annars hade jag nog aldrig somnat, så tack för det Josefin. Konstigt nog så betydde det mkt då:)!

Fredagen spenderade jag med att först jobba i strandkiosken på nore. Fick nämligen extrajobb på campingen den dagen, de behövde någon som de kunde ringa in när de behövde och inte tackade jag nej då. Sedan åkte jag och Isa vidare till Malin i Sillerbo, hon fyllde nämligen år:). Där blev vi itne så länge eftersom Isa skulle jobba dagen efter och jag var faktiskt rätt trött. LÖrdagen blev inte som det var planerat. Jag skulle ha åkt till Sillerbo igen fast denna gång till Kristin men så blev det inte. På grund av olika omständighetre skulle jag åka dit senare och då visade det sig att jag inte hade någon skjuts. Då räddade Josefine Owetz mig och min kväll. Vi gick några hus bort i från mig till Jimmy där det var en del folk, endast killar, men det gjorde inte oss någonting. Det var faktiskt skönt att bara umgås med killar för en kväll också, tjejer har ju ett visst beteende mot varandra så. När vi hade suttit där i några timmar, pratandes med några trevliga pojkar så bestämde vi oss för att haka på Lilly och Helene till Stadt. Där var det inte speciellt mkt drag, men vi hade kul iaf, som vanligt:).

I morse klev jag upp klockan 8 för att vara en snäll storasyster och klippa Isa innan hon åker till göteborg i morgon, då hade jag endast sovit några timmar, men man lever ju abra en gång;)! När jag precis hade klippt klart började jag traska mot campingen, de behövde hjälp med att städa ur stugorna och jag behöver ju pengarna och min arbetsdag varade endast 2 timmar ungefär:). I morgon väntar en hel dags jobb på spring in, skönt att hålla klippandet uppe.

Nä nu ska jag ta och röra på mig lite, ut och gå eller nått annat.
Ha det bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0